REKLAMA je … marketing s novou (ľudskou) tvárou?
15. augusta 2017
Čo robiť, keď vášmu webu chýba príjazdovka
19. septembra 2017

THE BRICKS: Nazrite do kuchyne reklamnej agentúry

Vyhýbajúc sa bulvárnemu titulku, som nakoniec blog nenazývala „behind the scenes” alebo „zo zákulisia”. Digitálna garáž je už obsadená, nuž povedzme to takto – pozrite sa priamo do jadra, do našej „kuchyne”, kde všetko kreujeme. Prezradíme vám ako, kedy, s kým a prečo vlastne THE BRICKS vzniklo. Dobre?

Tatry ožívajú a reklama nestíha. Čoraz viac klientov si tu uvedomilo, že do výšin sa dá vyšvihať nielen lanovka na Lomničák, ale aj reputácia firmy, záujem zákazníkov a ovplyvnenie predajsnoti. Také to uvedomenie, že: „Haló. mám super produkt alebo službu a ľudia o ňom nevedia.” Tak vo februári 2017 stretnutie dalo stretnutie, slovo dalo slovo a nastala nová, rebrandovaná éra prvej reklamnej agentúry pod Tatrami – The Bricks. S úplne novým rozbehom a potenciálom, novými plánmi a možnosťami. Ako to teraz pekne, ikonicky znie. O prebdených nociach si povieme (možno) nabudúce 🙂

Výrazne tomu pomohol fakt, že sa v jednom čase, na jednom mieste stretli marketéri zaľúbení do Tatier a tím bol na svete. Zakladateľmi sú Miroslav Jurčo a Miroslav Slavkovský, ktorí k sebe veľmi rýchlo pribrali kreatívnu riaditeľku, prešla som sem z digitálnej sféri TV Barrandov a priniesla som skúsenosti z kampaní reklamných agentúr. Ďalšími neprehliadnuteľnými posilami sú grafici a webdeveloperi, marketér zo Svetu zdravia a vytúžený kreatívec z Triad Advertising.

Pochopiteľne, kráčame s dobou a ani u nás nesmie chybať domestifikovaný youtuber, ideálne skrížený s mladým nádejným kreatívcom. Viac pochopíte na GAMO.

 

Základný strategický koncept bol jasný. Priniesť pod Tatry služby reklamnej agentúry na normálnej = profesionálnej úrovni. (Máte aj v iných častiach Slovenska zlozvyk, že reklamnými alebo mediálnymi agentúrami sa nazývajú grafické štúdiá? … )

 

Spojením týchto človečenských ingrediencií sme pomerne rýchlo našli svoje trhové miesto. Viac-menej hneď sme začali spravovať “facebooky a instagramy” najväčšieho obchodného centra pod Tatrami OC FORUM. Pripravili sme kvartálnu celoslovenskú kampaň pre KVETY VICTOR, ktorá sa vám pripomínala aj z rádiospotov na rádiách Europa 2 a Rádio Anténa Rock. A okrem toho sme, samozrejme, nezabudli ani na menších klientov. Dokonca sme nábytkárskej spoločnosti pozdvihli online PR natoľko, že ich dve predajne nestíhali nápor zákazníkov. Okej, musíme sa krotiť. Sme v malom regióne.

 

zdroj: giphy.com

 

Poznáte ten pocit, keď si proste nedáte povedať? Nás práve čaká niečo podobné. Neodolali sme automobilke. Ale o tom si povieme nabudúce 🙂

Lívia Brtáňová
Lívia Brtáňová
creative director